Monday, November 17, 2008

#12 人的心。。。 或更正确一点:我的心是丑陋的

原来一直都知道,我要些什么,想要什么,不要什么~
直觉都是灵的,心里自成的乌云,把明显的事实给遮住了~
认清自己,其实还需要点功夫~
因为啊~~还满难的。。。呵~~

人心里的恶魔,我们是该认清它,尽量克制它呢~
还是认清它,让它适可而止的“活动”,而非让它任性地“胡搞”??

他始终是存在的啊~~ 可把它成功给封起来的,还真少见吧??

**乌云散了,不伤心了。。。 我想我有比作天想通多一点。。。

朋友们,一起努力加油吧~~ ^^

3 comments:

  1. 啊dear
    要好好照顧自己的心哦~
    自己的心是最難照顧的~
    我也是常常想做壞事
    呵呵呵~
    心中的魔鬼整天跑出來~
    我們一起努力吧~
    加油加油~

    ReplyDelete
  2. 是啊, 慈~

    要加油加油哦~ ^^

    ReplyDelete
  3. Alright, another one for you....

    #12 人的心。。。 或更正确一点:我的心是丑陋的
    #12 Humans heart... Or more precisely: my heart is ugly

    原来一直都知道,我要些什么,想要什么,不要什么~
    I knew it all the time, what i want, what i wish to have, what i don't want~

    直觉都是灵的,心里自成的乌云,把明显的事实给遮住了~
    for my intuition's always accurate, but the dark cloud formed in me blocked the obvious fact~

    认清自己,其实还需要点功夫~
    It requires some work to actually know myself~

    因为啊~~还满难的。。。呵~~
    Because~ its kinda hard~ :p

    人心里的恶魔,我们是该认清它,尽量克制它呢~
    Should we recognize the devil in our hearts and do whatever we can to stop it?

    还是认清它,让它适可而止的“活动”,而非让它任性地“胡搞”??
    or recognize it, and make sure it does only what it is allowed to (not letting it to do what it wants willfully)??

    他始终是存在的啊~~ 可把它成功给封起来的,还真少见吧??
    It is always there in existence~~ few actually manage to seal it, isnt it??

    **乌云散了,不伤心了。。。 我想我有比作天想通多一点。。。
    ** the dark cloud has gone, not feeling sad anymore... i think i've "see through a bit" compared to yesterday...

    朋友们,一起努力加油吧~~ ^^
    my friends~ let's work hard together eh~


    ** this translation is even weird... but still i think its better than those translated by what we have in google... XD

    ReplyDelete